مخازن آسان رو

کد محصول نام محصول لیتراژ / Liter طول / L (بیرونی) عرض / W (بیرونی) ارتفاع / H (بیرونی)
نمایش جزییات 1331251 مخزن 500 لیتری مکعبی آسان رو 500 130 56 97.5
نمایش جزییات 1331351 مخزن 1000 لیتری مکعبی آسان رو 1000 161 60 137.5
نمایش جزییات 1331352 مخزن 1000 لیتری عمودی آسان رو 1000 140 60 188.5
1331400 مخزن 1500لیتری عمودی آسان رو 1500 164 70 188.5
نمایش جزییات 1331421 مخزن 2000 لیتری عمودی آسان رو 2000 241 67 188.5

به‌دلیل اینکه ایران در اقلیم گرم و خشک قرار دارد، کمبود آب همیشه مشکلی بزرگ بوده است. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای استفاده بهینه از آب، خرید مخزن آسان رو است. این مدل تانکر هم به ذخیره‌سازی و نگهداری آب کمک می‌کند و هم برای فضای باریک مناسب است. «مجتمع پلاستیک طبرستان» که از تولیدکنندگان معتبر بازار محسوب می‌شود، امکان فروش مخزن آب را در ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف مهیا کرده است. شما می‌توانید مخزن آب کتابی موردنظر خود را با مشاورۀ تخصصی از تیم فروش و بررسی لیست قیمت منبع آب آسان رو تهیه کنید.

 مخزن آب آسانرو چیست؟

مخزن آب آسان رو یکی دیگر از انواع تانکرهای پلی اتیلن است که با نام‌های «مخزن کتابی» و «مخزن اسلیم تانک» در بازار شناخته می‌شود. این مخزن به‌دلیل شکل خاصی که دارد، به‌طور گسترده در فضاهای محدود استفاده می‌شود. در حقیقت، منبع آب آسانرو بیشتر در مکان‌هایی با ورودی و عرض کم‌کاربرد دارد. پس اگر محدودیت ابعادی دارید و قسمتی از محیط شما بلااستفاده رهاشده است، مخزن آب کتابی بهترین انتخاب برای شماست.

منبع آب آسانرو به‌صورت عمودی و افقی تولید می‌شود که می‌توانید با توجه فضای موردنظر، ظرفیت مخزن را از بین 500 تا 2 هزار لیتر و در ابعاد مختلف از «مجتمع پلاستیک طبرستان» تهیه کنید. تمامی مخازن مکعبی آسان رو از مواد اولیۀ و رنگ‌های فودگرید ساخته می‌شوند و دارای پروانۀ ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

ویژگی‌های مخزن آب کتابی

همان‌طور که قبل‌تر بیان شد، مخزن آب آسان رو برای فضاهای کوچک با عرض کم مناسب است؛ اما این مخازن ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارند که آن‌ها را به محصولی متمایز در بازار تبدیل می‌کنند. از خصوصیات منبع آسان رو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع گسترده در انواع ظرفیت‌ها، ابعاد و شکل‌ها با توجه به محل نصب
  • تولید مخازن به‌صورت تک لایه و چند لایه
  • مناسب برای ذخیره‌سازی و نگهداری انواع مایعات سازگار با پلی‌اتیلن
  • جهت نگهداری از آب آشامیدنی برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ و بو و مزه
  • مقاوم در برابر تابش اشعۀ فرابنفش خورشید (UV) و طول عمر بالای مخزن
  • وجود لایۀ ضد نفوذ خورشید در مخازن سه لایه و چهار لایه و جلوگیری از رشد جلبک
  • تولید مخزن کتابی به صورت یکپارچه و بدون درز با استفاده از مواد مرغوب
  • قابلیت حمل و نصب سریع و آسان اتصالات روی بدنه مخزن

البته اگر فضای کمی در آپارتمان خود دارید، می‌توانید از مخزن زیرپله‌ای استفاده کنید، که بسیار کم‌جا و فرم مناسب برای قرارگیری در زیرپله شما را دارد.

اهمیت خرید مخزن آب آسانرو

اگر مخازن پلاستیکی از مواد مرغوب تولید شوند، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند برای سال‌های متمادی از تانکر خود استفاده کنند. به‌ویژه زمانی که مخازن کتابی پلی اتیلن را با مخازن فلزی مقایسه می‌کنیم، بهتر می‌توانیم به اهمیت خرید مخزن آسان رو پی ببریم. منابع آب پلی اتیلن به شکل یکپارچه تولید می‌شوند؛ اما روش ساخت مخازن فلزی به‌صورت درزدار با مسیر جوش است که اگر درز جوش کیفیت لازم را نداشته باشد، باعث نشتی در مخزن فلزی می‌شود.

مشکل دیگر مخازن فلزی مربوط به خوردگی و زنگ‌زدگی آن‌هاست. خوردگی به‌مرورزمان باعث سوراخ شدن و نشتی از مخزن می‌شود. همچنین اثرات ناشی از خوردگی را می‌توان در مزه و رنگ آب نیز مشاهده کرد. از سویی دیگر، حمل‌ونقل مخازن فلزی به دلیل وزن زیاد دشوار است؛ اما مخازن آب آسان رو دارای وزن کم و بدون اثرات مربوط به زنگ‌زدگی و خوردگی هستند. به‌همین‌دلیل، منابع پلی اتیلن از طول عمر و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

قیمت منبع آسان رو

مهم است که در زمان خرید به قیمت مخزن آب کتابی توجه کنید. قیمت این مخزن تحت عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برای مثال، مخزن با ظرفیت بیشتر و اندازۀ بزرگ‌تر، هزینۀ بالاتری نیز دارد. اما برخی عوامل پنهان نیز در قیمت نهایی مخزن آب آسانرو مؤثر هستند. این عوامل اغلب شامل کیفیت تولید و استانداردهای بهداشتی هستند. در هر صورت، قیمت تانکر آب آسانرو با توجه به کیفیتش بسیار مناسب است. با پرداخت هزینۀ کمتر نسبت به مخازن فلزی، این امکان را دارید از محصولی باکیفیت و طول عمر بالا بهره‌مند شوید.

اگر برای شما مدل منبع تفاوتی ندارد، می‌توانید از مخازن عمودی استفاده کنید که فرم ساده ای دارد و بسیار پرفروش تر نسبت به سایر مخازن ما هستند.

فروش مخزن آب آسانرو از «مجتمع پلاستیک طبرستان»

با خرید تانکر آب آسانرو از مجتمع پلاستیک طبرستان می‌توانید برای کاربردهای موردنظر خود، محصولی مناسب را تهیه کنید. مخازن پلی اتیلن کتابی طبرستان به‌صورت بهداشتی و مطابق با استانداردها تولید می‌شوند. شما این امکان را دارید تا مخزن آب کتابی را در لیترها و اندازه‌های مختلف انتخاب کنید. همچنین می‌توانید منابع سه لایه و چهار لایه را به‌صورت سفارشی درخواست دهید. برای دریافت مشاوره تخصصی، بررسی محصولات و اطلاع از لیست قیمت آب آسانرو با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید.

مجتمع پلاستیک طبرستان نمایندگی تهران   کد ۳۰۹۹ و کد ۳۴۱۵

نماینده فروش مخازن پلی اتیلن

آدرس: اتوبان ازادگان غرب به شرق بعد از پل چهار دانگه ۲۰۰ متر بعد از ورودی مرتضی گرد

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۱۹۳۰۷۳ – ۰۲۱۵۵۱۹۲۸۱۳

واحد فروش: ۰۹۱۲۲۱۴۵۱۰۶ فتاحی