مخازن زیر پله

کد محصول نام محصول لیتراژ / Liter طول / L (بیرونی) عرض / W (بیرونی) ارتفاع کوچک/h (بیرونی) ارتفاع بزرگ/H (بیرونی)
نمایش جزییات 1531251 مخزن 500 لیتری زیرپله ای 500 137 72 35 84
نمایش جزییات 1531321 مخزن 800 لیتری زیرپله ای 800 159 83 40 98
نمایش جزییات 1531351 مخزن 1000 لیتری زیرپله ای 1000 172 87 43 106
نمایش جزییات 1531401 مخزن 1500 لیتری زیرپله ای 1500 196 109 44 112

مخزن آب زیر پله ای طبرستان

با توسعه زندگی شهرنشینی و افزایش تعداد واحدهای ساختمانی کم متراژ، کمبود فضا جهت ذخیره‌سازی و نگهداری از آب شرب به مشکل بزرگی تبدیل شده است؛ اما تولیدکنندگان معتبر با استفاده از فن‌آوری‌های نوین همیشه برای حل مشکلات راهکاری مؤثر ارائه می‌دهند. «مجتمع پلاستیک طبرستان»، با فروش «مخزن آب زیر پله ای» توانسته به حل مشکل کمبود فضا کمک شایانی کند. شما این امکان را دارید تا از طریق همین صفحه نسبت به خرید مخزن آب پلی اتیلن اقدام کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با تیم فروش، نسبت به مشخصات مخازن، لیست قیمت و شرایط فروش، مشاوره تخصصی دریافت کنید.

مخزن آب زیر پله ای چیست؟

مخزن زیر پله ای، از پلی اتیلن (PE) و مواد افزودنی دیگر ساخته می‌شود. از نظر طراحی، تانکر آب زیر پله ای دارای دو ارتفاع در قسمت ابتدا و انتها است. به دلیل محل نصب اتصالات و قابلیت قرارگیری در زیر پله، ارتفاع یک قسمت بیشتر از ارتفاع قسمت جلویی است. مخازن زیر پله ای به دلیل شکل خاصی که دارند، در فضاهای محدود و بلااستفاده‌ای مانند زیر پله کاربرد دارند. پس اگر فضای محدودی دارید، مناطقی مانند زیر پله، موتورخانه یا تأسیسات می‌توانند به یک فضای کاربردی برای قرارگیری مخزن تبدیل شوند.

به یاد داشته باشید که ضرروری است تا قبل از خرید منبع آب زیر پله ای، ابتدا فضای استقرار تانکر را اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید مخزن با اندازه و سایز مناسب را خریداری کنید.  مخازن زیر پله ای «مجتمع پلاستیک طبرستان» در ظرفیت‌ها (لیتراش) و ابعاد مختلف (طول، عرض و ارتفاع) در دسترس هستند. شما می‌توانید مخازن را با ظرفیت 500 تا 1500 لیتر و بر اساس نوع کاربرد خود تهیه کنید.

مخازن زیر پله ای برای ذخیره‌سازی آب شرب برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، آتش‌نشانی و غیره استفاده می‌شوند. بااین‌وجود، برای نگهداری انواع مایعات شیمیایی (اسیدها و بازها)، دارویی و حتی سوخت نیز کاربرد دارند. فقط نکته‌ای که باید موردتوجه قرار گیرد، سازگاری مایع با پلی اتیلن است. برخی مواد با پلی اتیلن واکنش نشان می‌دهند و برای ذخیره‌سازی در مخازن پلاستیکی مناسب نیستند.

مشخصات مخزن آب زیر پله ای

استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و فود گرید را باید مهم‌ترین مشخصۀ مخازن پلی اتیلنی زیر پله ای دانست. مواد اولیه بر پایه پلیمر هستند و با افزودنی‌های خاصی ترکیب می‌شوند تا مخزن هم در برابر تأثیرات بیرونی مقاوم باشد و هم مایع درون مخزن را در شرایط بهداشتی نگهداری کند. به همین دلیل، آب موجود در این مخازن دچار تغییر رنگ، بو و مزه نمی‌شود.

مخازن زیر پله ای در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارند و می‌توانند از تأثیرات آسیب‌زای نور خورشید بر مایع درون تانکر جلوگیری کنند. در حقیقت، مقاومت در برابر نور خورشید به تعداد لایه درون مخزن بستگی دارد. مخازن سه لایه و چهار لایه فوم‌دار دارای یک لایه میانی هستند تا از تانکر در برابر تابش اشعه UV خورشید محافظت می‌کنند. به‌همین‌خاطر، پیشنهاد می‌کنیم از مخازن چندلایه برای ذخیره‌سازی و نگهداری از آب آشامیدنی استفاده کنید و مخازن تک لایه را برای مایعاتی به غیر از آب شرب در نظر بگیرید؛ زیرا فاقد لایۀ محافظ در برابر نور خورشید هستند و همچنین لایۀ میانی مانع از رشد جلبک می‌شود.

فواید مخزن آب زیر پله ای

تانکرهای پلاستیکی زیر پله ای دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شوند؛ بنابراین شرایط تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار آسان و کم‌هزینه است. مزیت دیگر، عدم وجود درز و امکان نشتی در مخزن است. منابع پلی اتیلن به‌صورت یکپارچه یا به‌اصطلاح یک تیکه ساخته می‌شوند. بنابراین، امکان ایجاد نشتی در طولانی‌مدت در این مخازن بسیار کم است. فقط در صورت عدم نگهداری صحیح، ممکن است مخزن آسیب ببیند.

شرایط حمل و نصب آسان نیز از مزایای بی‌مانند مخزن آب زیر پله ای است. در مقایسه با مخازن فلزی که وزن زیادی دارند و حمل‌و‌نقل آن‌ها به‌سختی انجام می‌شود، مخازن پلاستیکی وزن کمی دارند و شرایط نصبشان بسیار آسان‌تر است. این ویژگی چندین مزیت دیگر را به همراه دارد که شامل کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و نصب مخزن، عدم نیاز به نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به پرداخت هزینۀ کمتر برای تعمیرات هستند. بنابراین، وزن کم مخازن پلی اتیلن می‌تواند مزایای بالقوه زیادی به همراه داشته باشد.

قیمت مخزن آب زیر پله ای

در قیمت مخزن آب پلی اتیلن زیر پله ای عوامل زیادی مؤثر هستند. برای مثال، افزایش ظرفیت و ابعاد مخزن باعث بالا رفتن قیمت محصول می‌شود؛ اما شما باید به این نکته توجه کنید که قیمت مخزن زیر پله ای در مقایسه با مخزن فلزی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. همچنین با پرداخت مبلغ کمتر، شما محصولی باکیفیت بالاتر را دریافت می‌کنید. پس می‌توان نتیجه گرفت که مخزن زیر پله ای یک سرمایه‌گذاری بلند است زیرا طول عمر بالایی دارد و به آسانی دچار خرابی نمی‌شود.

فروش مخازن آب زیر پله ای از مجتمع پلاستیک طبرستان

برای خرید مخزن آب زیر پله ای می‌توانید از «مجتمع پلاستیک طبرستان» محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. همۀ مخازن زیر پله ای ما به هدف عرضه محصولاتی در خور نیازهای امروز مصرف‌کنندگان تولیدشده‌اند. به‌همین‌دلیل تانکرهای پلاستیکی ما دارای نشان استاندارد و گواهینامه‌های بهداشتی هستند. با تیم فروش ما تماس بگیرید تا بتوانید بهترین مخزن زیر پله ای را برای کاربرد موردنظر خود تهیه کنید.

 

مجتمع پلاستیک طبرستان نمایندگی تهران   کد ۳۰۹۹ و کد ۳۴۱۵

نماینده فروش مخازن پلی اتیلن

آدرس: اتوبان ازادگان غرب به شرق بعد از پل چهار دانگه ۲۰۰ متر بعد از ورودی مرتضی گرد

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۱۹۳۰۷۳ – ۰۲۱۵۵۱۹۲۸۱۳

واحد فروش: ۰۹۱۲۲۱۴۵۱۰۶ فتاحی