وبلاگ

مخزن طبرستان | مخزن آب طبرستان | مخزن آب

هنگام خرید مخازن طبرستان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مخازن طبرستان

همیشه خرید یک محصولی باید با رعایت نکات و موارد مهم همراه باشد، خرید مخزن آب نیز یکی از این محصولات است که برای اینکه بهترین نوع آن را خریداری کنیم، باید در ادامه به نکات زیر توجه نمایید که بهترین انتخاب را در خرید مخازن طبرستان داشته باشیم.

مخزن پلی‌اتیلن طبرستان یکی از مرغوب‌ترین و بهترین تانکرهای بازار می‌باشد و اگر می‌خواهیم بدانید که هنگام خرید مخازن طبرستان به چه نکاتی باید توجه کرد؟ کیفیت منبع آب طبرستان باید از جنس مرغوبی باشد و ساخت آن از مواد زائد و پلاستیک نامرغوب انتخاب نشده باشد. البته مخازن آب با برندهای دیگری نیز در بازار وجود دارد، ولی این برند یکی از قدیمی‌ترین مخازن پلی‌اتیلن در ایران محسوب می‌شود که متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع آن است. تقریباً تمام لیترهای مخزن آب را تولید می‌کند.

باتوجه‌به حساس بودن این وسایل که درباره تأمین آب شرب آشامیدنی افراد و هم‌وطنان می‌باشد باید در خرید آنها دقت زیادی کرد و اطلاعات کاملی در این زمینه داشت تا سلامت افراد و خانواده را با خطر مواجه نکنید.

یکی از محصولات جذاب طبرستان، وان پلی‌اتیلن بشکه‌های آبی‌رنگ مخازن قیفی کارخانه می‌باشد که در این بخش به شما توضیح خواهیم داد که چگونه بهترین انتخاب را در خرید این نوع مخازن داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

مخازن طبرستان

چرا مخزن آب پلی‌اتیلن طبرستان را باید خریداری کنیم؟

مخزن آب طبرستان از مواد باکیفیت پایین در ساخت آنها استفاده نمی‌کند و معمولاً برای ساخت یک مخزن آب پلی‌اتیلن شرکت طبرستان با مواد اولیه ساخت کیفیت بالا پلی‌اتیلن بهره‌برداری می‌شود. البته تمام کارخانه‌ها از مواد اولیه به‌کاررفته مشترک بهره می‌برند، مواد اولیه تولیدی آنها از یک محل می‌باشد ولی در این میان برخی از کارخانه‌ها نیز وجود دارند که 100 درصد از پلی‌اتیلن 3840 استفاده نمی‌کنند و از مواد ضایعاتی ساخت منبع آب استفاده می‌نمایند.

مثلاً آنها در ساخت مخازن آب 10000 لیتری عمودی که وزن آنها به طور استاندارد 300 کیلوگرم است، مخازن را بدون گواهینامه بهداشتی از مواد پلی‌کربنات نیز در آنها بهره می‌برند. به همین خاطر در سخت مخازن از مواد ناخالص استفاده می‌شود، بنابراین باید مخازن آب خود را از یک جای مطمئن خریداری نمایید و به نکات زیر دقت کنید.

 

باید به جنس مخازن آب توجه نمود

معمولاً برای مخازن آب از جنس پلاستیکی و فلزی استفاده می‌شود که البته مخازن پلاستیکی پلی‌اتیلن به دلیل کیفیت ساخت و بالا و پرطرف‌دار بودن امروزه بیشتر استفاده می‌شود. امروزه دیگر کمتر کسی به سراغ مخازن سنگین پلاستیکی می‌رود مگر اینکه به ابعاد خاصی از مخزن آب احتیاج داشته باشد یا محل نصب به‌گونه‌ای است که در کنار شعله‌های آتش یا قابلیت برخورد با اجسام شدید به مخزن وجود دارد که از جنس فلزی استفاده می‌شود.

مخازن آب فلزی به دلیل خاصیت خاص فلزی آنها به دلیل خوردگی و زنگ‌زدگی امروزه برای مشتریان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند. امروزه به دلیل تنوع ابعاد و طرح‌های مخازن پلی‌اتیلن پلاستیکی بسیاری از خریداران را مجاب کرده که از این مخزن با ابعاد مناسب بهره ببرند. برای بسیاری از مصارف خانگی، صنعتی و اداری می‌توانید از این مخازن طبرستان بهره ببرید.

 

 

قیمت مخزن آب

قیمت مخزن آب برای مشتری از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مخازن آب موجود در بازار تفاوت‌هایی را در مواد اولیه، عمر و بهداشتی و بهداشتی نبودن آنها، گارانتی و خدمات و … دارا هستند. البته باید دقت کنید تا مخازن را با قیمت واقعی تهیه کنید. متأسفانه در بازار برخی از فروشنده‌ها این محصولات را باقیمت‌های زیادتری نسبت به بقیه به فروش می‌رسانند و یکی از اهداف گروه مخزن طبرستان آگاهی‌بخشی در این زمینه می‌باشد. شما به‌راحتی می‌توانید در صفحات لیست قیمت مخازن افقی، مخازن عمودی با برند طبرستان را مشاهده نمایید.

حجم موردنظر برای مخزن ذخیره آب

البته شما به‌تنهایی نمی‌توانید حجم موردنظر و موردنیاز مخزن آب خود را تخمین بزنید. در کاربردهای صنعتی باید کارشناس این موضوع را اعلام نماید. برای استفاده از یک مخزن آب به‌عنوان تانکر آب ساختمانی به‌ازای هر واحد 250 لیتر آب نیاز دارید. مثلاً برای یک آپارتمان 4 واحدی 1000 لیتر ذخیره‌سازی آب نیاز می‌باشد تا در صورت قطعی و افت فشار آب دچار مشکل نشوید. امروزه استفاده از مخازن آب عمودی و افقی در ساختمان‌ها و منازل بسیار متداول است و همان‌طور که می‌دانید ایران با کمبود آب مواجه است و در فصل تابستان زیاد با قطعی آب مواجه هستید.

مخازن طبرستان

آماده‌سازی محل نصب مخزن آب

البته محل آماده‌سازی مخزن آب از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اگر به آن توجه نشود قطعاً با مشکلاتی برای صاحب تانکر آب همراه است. شما باید محل‌هایی که مخزن آب در آن قرار خواهد گرفت باید درب‌ها، راهروها و موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

مکان و محل نصب مخزن آب در داخل ساختمان و در مکان‌هایی که کمتر در معرض دید هستند انتخاب خواهند شد. مکان‌هایی همانند پارکینگ و زیرزمین‌ها و پشت‌بام‌ها و … یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب مخزن و فضای مناسب این کار هستند. برای این کار شما می‌توانید از فروشنده بخواهید در این زمینه شما را راهنمایی کرده و با ارسال ابعاد موردنظر شما به‌راحتی محل نصب را تعیین کنید.

معمولاً بهترین و استانداردترین مکان نصب در اتاق تأسیسات است ولی اگر ساختمان شما چنین فضایی ندارد، نزدیک پمپ آب و حیاط‌خلوت‌ها و نزدیک پمپ در پیلوت و پشت‌بام‌ها است. باید ابعاد مسیر دسترسی به این مکان موردتوجه قرار بگیرد و موارد زیادی وجود دارد که توسط فروشگاه به خریداران پیشنهاد و گزارش می‌شود تا بهترین محصول را خریداری کنند و در محل نصب موردنیاز خود قرار دهند.

 

ارسال مخزن آب با نکات ایمنی

در زمان بارگیری و ارسال مخازن آب باید به نکات مهم ایمنی توجه نمود. مثلاً بارها مشاهده شده که افراد مبتدی به دلیل عدم رعایت نکات باعث آسیب رساندن به مخازن شده‌اند. مخازن آب در بازار توسط راننده‌های آموزش‌دیده ارسال می‌شود تا آسیب‌دیدگی به مخازن مشتریان وارد نشود و مخزن آسیب‌دیده بدون هیچ پیش شرطی توسط مجموعه ما برای مشتری تعویض خواهد شد.

 

استاندارد بودن و پروانه بهداشتی

امروزه به دلیل تقاضای زیادی که برای خرید مخازن آب در بازار وجود دارد، ما شاهد تولید مخازن بی‌کیفیت و غیربهداشتی نیز بوده‌ایم. کیفیت ساخت محصولات و بهداشتی بودن آنها یکی از نکات مهمی است که باید توسط خریدار در زمان خرید رعایت شود و امروزه به دلیل عدم نظارت بسیاری از این شرکت‌های بزرگ نیز از کیفیت محصولات خود می‌کاهند. برخی از شرکت‌ها با اضافه‌کردن مواد گوناگون باعث افزایش وزن و ضخامت محصولات خود شده‌اند. حتماً خرید مخزن را از فروشگاه‌های معتبر در ایران انجام دهید و قیمت را فدای کیفیت و سلامت محصول نکنید. از فروشنده حتماً برگه تأییدیه استاندارد و بهداشتی درخواست کنید.

دراین‌خصوص ما در فروشگاه مخزن طبرستان، بهترین و باکیفیت‌ترین مخازن آب را با گواهی‌نامه‌های بهداشتی و استانداردهای بهداشتی ارائه می‌کنیم و کیفیت محصولات ما برای تمام مشتریان مسجل شده است.

 

 

برای طول عمر بیشتر مخازن آب طبرستان چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اصلاً مخزنی که کامل خالی نشده را هرگز جابه‌جا نکنید و حتی اگر به جرثقیل دسترسی داشتید، سعی نکنید مخزن پر را جابه‌جا کنید. مخازن برای استفاده در شرایط اتمسفر طراحی شده و در زمان مکش پمپ امکان ورود هوا به داخل آن وجود دارد و سعی کنید از هوابند کردن درب پیچی آن خودداری کنید. درصورتی‌که پمپ آپ را نصب نموده‌اید باید اتصالات بین پمپ و مخزن طوری انتخاب شوند که لرزش آن باعث آسیب به محل اتصال فیتینگ مخزن نشود. حتی می‌توانید در این‌گونه موارد از لرزه‌گیر یا زانو استفاده کنید.

مخزن‌ها باید در طی مدت‌زمان معین بازدید شده و محل ورود اتصالات که احتمال نشتی در آنها وجود دارند را تعویض نمایید. همچنین مخزن را دور آتش و اجسام داغ نگه داشته و از برخورد اجسام تیز به آن خودداری کنید و مخزن را همچنین از جریان برق دورنگه دارید. اگر می‌خواهید قیمت و ابعاد مخازن آب طبرستان و قیمت تانکر آب پلاستیکی را ببینید می‌توانید به سایت مخزن طبرستان مراجعه نمایید.

 

تمام محصولات ارائه شده در وب‌سایت مخزن پلاستیک دارای گواهینامه و استانداردهای مناسب آب شرب شهری است و مشتریان عزیز با اطمینان خاطر می‌توانند اقدام به خرید محصولات موردنظر خود به همراه گارانتی داشته باشند و برای مشاوره و خرید انواع مخازن آب می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

مخازن طبرستان

فرق مخزن آب خالص و ناخالص در چیست؟

معمولاً مخازن خالص عمر مفیدتری داشته و در مقابل نور خورشید مقاوم هستند و نور را از خود عبور نمی‌دهند، همچنین مخزن‌های خالص مقاومت عالی در مقابل سرمای زمستان دارند. آب داخل تانکر خالص بسیار بهداشتی و آشامیدنی و قابل شرب است.

معمولاً تانکرهای ناخالص از مواد غیر پلی‌اتیلن در ساخت آنها استفاده می‌شود و همچنین وجود پلی‌کربنات در آنها باعث خشکی و شکستی مخزن شما خواهد شد، چون از مواد ناخالصی هستند و حتماً سعی بکنید مخازنی که خریداری می‌کنید از جنس خالص باشند.

 

ویژگی‌های مخازن خالص طبرستان:

معمولاً در ساخت چنین محصولاتی از مواد ضایعاتی پلاستیک استفاده نمی‌شود و همچنین سه‌لایه هستند و هیچ نوری را از خود عبور نمی‌دهند و آب‌های داخل تانکر نیز کاملاً ایزوله هستند. اصطلاحاً این مخازن ضد جلبک، آنتی‌باکتریال و ضدقارچ هستند.

زمانی که شما یک محصول خالص تهیه کنید از مقاومت در برابر درجه حرارت برخوردار هستند و تا دمای مثبت 60 و منفی 20 درجه امکان قرارگیری دارند. باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی در داخل کشور ایران شما به‌آسانی می‌توانید از خرید مخازن طبرستان بهترین استفاده را نمایید. مخزن‌های طبرستان کاملاً خالص و قابل قراردادن آب آشامیدنی در داخل آنها است و حتی باعث مریضی و مسمومیت آب خوراکی در داخل آنها نمی‌شود.

 

بهترین مخازن پلی‌اتیلن برای آب آشامیدنی کدام نوع است؟

معمولاً یکی از دلایلی که مخازن آب پلی‌اتیلن خریداری می‌شود به دلیل قابلیت آشامیدنی بودن آب داخل آن است. برای اینکه شما بتوانید آب داخل منبع ذخیره شده را به‌راحتی برای شرب استفاده نمایید حتماً باید از مخزن سه‌لایه بهره ببرید. مخازن سه‌لایه معمولاً با یک‌لایه مشکی در میان مخزن، یک‌لایه داخلی سفیدرنگ و یک‌لایه سفیدرنگ در بیرون آن قرار دارد. سه جداره بودن این مخزن‌ها باعث شده تا در برابر نور خورشید جلبک نزند و باکتری‌ها در آن قرار نگیرند.

پس باید مخازن سه‌لایه باکیفیت عالی خریداری بکنید و محصول شما باید کاملاً خالص باشد و از پلی‌اتیلن 3840 تولید شده باشند. سعی کنید مخازن استاندارد با تأییدیه سازمان اداره آب و فاضلاب را خریداری کنید.

 

شرایط گارانتی خرید مخازن طبرستان:

همه کارخانه‌های تولیدکننده مخزن آب در ایران دارای گارانتی هستند و کارخانه طبرستان محصولات خودش را 5 سال گارانتی کرده و حتی در بازار گارانتی‌هایی با 3 تا 10 ساله نیز وجود دارد. ضمانت‌نامه وقتی معتبر است که شما شرایط نصب را رعایت کرده باشید. سطح زیرسازی مخزن و تانکر از اهمیت زیادی برخوردار است باید کاملاً صاف و هم تراز باشد. سعی کنید مخزن را بر روی آجر و بلوک قرار ندهید و این در واقع شرایط ضمانت‌نامه را نفی می‌کند. سطح زیر تانکر نباید دارای شیب باشد و سعی کنید محصول را بر روی سطوح صاف زمین قرار دهید اگر ایزوگام است نباید دارای شیب باشد و حتماً باید تراز شده باشد.

 

به‌طورکلی در خرید مخزن آب شرکت طبرستان باید سطوح زیر آن کاملاً تراز بوده باشد و زیرسازی مخزن نباید هیچ‌گونه شیبی داشته باشد و از قراردادن بلوک و آجر در بخش زیرین آن بپرهیزید. گارانتی فقط شامل آب است و اگر در مخزن خود موادی نظیر سوخت، اسید و روغن ریخته‌اید، شامل گارانتی نخواهد شد.

 

 

چگونه همیشه بهترین مخازن آب طبرستان را انتخاب کنیم؟

همیشه سعی کنید در خرید یک تانکر طبرستان یک چک‌لیست برای خرید داشته باشید و تمام آن چیزهایی که نیازتان است را در آن ذکر کنید تا بتوانید بهترین نوع مخزن را برای منزل و محل کارتان انتخاب نمایید. چک‌لیست می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مخزن آب همیشه باید سه‌لایه باشد.
  • محصول انتخابی از پلی‌اتیلن خالص 3840 پتروشیمی تبریز انتخاب شود که باید خالص بودن آن تأیید شده باشد و با گواهی‌نامه بهداشتی ارائه شود.
  • مخزن که با ابعاد شما سازگار نباشد را خریداری نکنید و سعی کنید مخازن آب باتوجه‌به مکان مورد نظرتان به‌صورت افقی، عمودی یا زیرپله‌ای انتخاب کنید.

 

منبع: مجتمع پلاستیک طبرستان

Rate this post