وبلاگ

مخزن طبرستان | مخزن آب طبرستان | مخزن آب

ویژگی مخزن های عمودی طبرستان چیست ؟

مخازن عمودی طبرستان:

مخزن های عمودی طبرستان ( مخزن ایستاده) می تواند نیاز شما به ذخیره موقت و طولانی مدت مایعات را برآورده سازد. مخزن عمودی یا به عبارت دیگر مخزن ایستاده یکی مخزن آبی عمودی از بهترین نوع از مخازن آب  میباشد . زیرا با توجه به شکل هندسی خاصی که دارد قادر به نصب در مکان هایی با عرض کم می باشد برعکس مخازن افقی.و دارای دورام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر نمونه های دیگر مخازن می باشد. این مخازن عمودی  که با مخازن پلاستیکی و مخزن های پلی اتیلنی نیز شناخته میشوند از مواد اولیه پلیمری تولید می شوند . مخزن ایستاده پلی اتیویلن از مخازنی می باشد که بیشترین تقاضا در بازار را داشته و در ابعاد و لیتراژهای مختلفی تولید می شود. این مخازن افقی و عمودی دارای انواع گوناگون و همچنین دارای اشکال هندسی مانند :مخازن زیر پله ,مخازن بیضی شکل, مخزن قیفی ,مخزن هوایی و… هستند .

ویژگی مخزن های عمودی :

ویژگی  مخزن های عمودی طبرستان (ایستاده) :

  • از 55 لیتر تا 20000 لیتر ، در انواع تک لایه شفاف ، دولایه و سه لایه ضد جلبک ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال.
  • مناسبترین نوع مخزن برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی ، شیمیایی ، دارویی ، سوخت ها ، اسیدها
  • تنها مخازن تولید شده همراه با تکنولوژی نانو ، کاملا بهداشتی و مورد تایید انستیتو پاستو و جهادهای دانشگاهی در ایران.
  • بهترین انتخاب برای ذخیره سازی آب شرب و مایعات غذایی بدون تغییر در رنگ ، بو و مزه آن بدلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و فودگرید.
  •  دارای نشان ملی استاندارد از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو به صورت مندرج روی مخازن.
  • قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر بدلیل انتقال حرارتی بسیار پایین.
  • تنوع بالا در ابعاد و اندازه ، با توجه به شرایط نصب و نگهداری مشتریان.
  • سهولت استفاده بدلیل نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد.مخزن افقی
  • مقاوم در برابر تابش اشعه UV خورشید

علت تفاوت قیمت میان مخزن ها :

یکی از محدودیتها و عوامل اصلی انتخاب مخزن فضای در دسترس است. مثلا محدودیت در ارتفاع ما را ناگزیر از انتخاب مخازن عمودی کوتاه یا افقی میکند و محدودیت در طول و عرض مارا ناگزیر از به کارگیری مخازن عمودی و عمودی بلند می کند. بنابراین این محدودیتهای ناشی از جانمایی و مسیر انتقال مخزن است. در نتیجه ما را ناچار به انتخاب شکل و ابعاد خاصی از مخازن پلی اتیلنی می کند.

 نکته مهم این است که مخازن افقی تحت تاثیر فرهنگ مردم ایران در استفاده از مخازن فلزی افقی شکل گرفته است. تولید مخازن افقی فلزی به دلایل زیادی مانند تولید راحت تر آن توسط آهنگران رواج شده بود. این فرهنگ به مخازن پلی اتیلنی نیز سرایت کرد و مشتریان دنبال نمای آشنای مخزن بودند یعنی مخازن افقی . این مخازن افقی فلزی روی پایه نصب می شدند. مخازن افقی پلاستیکی با تبعیت از سلیقه مشتریان قالب سازی شد و به بازار عرضه شد . آنها ترجیح میدهندکه از انواع مخازن عمودی استفاده می کنند. مقاومت مکانیکی و طول عمر مخزن های عمودی طبرستان مخصوصا عمودی کوتاه خیلی بیشتر از مخزن های افقی است. همچنین قیمت آنها نیز مناسب تر است.مخزن عمودی آب

 مخزن های پلی اتیلن عمودی بهتر است یا افقی ؟

با توجه به توضیحات بالا طبیعتا مخازن افقی از مخازن هم حجم عمودی سنگینتر هستند. و این مساله دلیل اصلی قیمت بیشتر برای مخازن افقی است و به هیچ عنوان به معنای کیفیت بهتر مخازن افقی نسبت به عمودی نیست بر عکس در شرایط برابر مخازن عمودی دارای طول عمر نسبتا بیشتری نسبت به مخازن افقی هستند. هم مخازن افقی و هم مخازن عمودی در شرایط مناسب و استاندارد می توانند چندین سال به خوبی قابل استفاده باشند. شما میتوانید از طریق صفحه ی مخازن عمودی انواع ویژگی مخزن های طبرستان را مشاهده فرمایید .

 

 

منبع: مجتمع پلاستیک طبرستان

Rate this post