وبلاگ

مخزن آب طبرستان

معرفی انواع مخزن آب و کاربرد های آن

انواع مخزن و کاربرد های آن

می دانید که پرفروش ترین انواع مخزن آب کدامند؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از مقاوم ترین انواع مخزن طبرستان هستید؟ از شما می خواهیم که مطالب پیش روی خود را، تا انتها دنبال نموده و اطلاعات کاملی را در خصوص انواع مخزن و کاربرد های آن ها، به دست آورید.

امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال تولید و ساخت بهترین انواع مخازن آب هستند تا بتوانند نیاز صنایع مختلف را، تامین نموده و فروش بالایی را داشته باشند. توجه داشته باشید که مخازن آب، در متریال های گوناگون و متعددی ساخته و طراحی می شوند و کاربران می توانند با توجه به مشخصات مربوط به هر یک از مخازن موجود در بازار، بهترین مخزن آب را تهیه نمایند. لازم به ذکر می باشد که مخازن آب فلزی، یک سری از معایب را به خود اختصاص داده اند . مهمترین معایب متعلق به مخازن آب فلزی، عبارتند از:

–          قابلیت خوردگی

–          زنگ زدگی

–          قیمت بالا

–          طول عمر کمتر

–          غیر بهداشتی بودن

–          وزن سنگین

مخازن آب پلاستیکی یا پلیمری، از بهترین انواع مخازن موجود در بازار هستند که شما می توانید به جای استفاده از مخازن فلزی، تجهیزات یاد شده را در اولویت خرید خود قرار دهید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات فنی مربوط به هر یک از انواع مخازن آب موجود در وب سایت مخزن طبرستان، با همکاران ما از سایت اینترنتی پیش روی خود در ارتباط باشید. پرفروش ترین و محبوب ترین انواع مخازن آب، عبارتند از:

–          مخزن های مکعبی

–          مخزن های عمودی

–          مخزن های افقی

–          مخزن های قیفی

–          مخزن های نیسانی

–          مخزن های زیر پله

–          مخزن های آسان رو

توجه داشته باشید که مخزن های یاد شده در قسمت فوق، ضد میکروب بوده و از سایزبندی متنوعی برخوردارند. در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد انواع مخازن آب و مشخصات مربوط به هر یک از مخازن مذکور در فوق، توضیحات بیشتری را به حضور گرمتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

1 خرید مخزن آب

مخزن های مکعبی از بهترین انواع مخزن آب

همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز به آن اشاره شد، امروزه بسیاری از کارگاه ها و شرکت ها به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین انواع مخزن آب هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بی نظیرترین انواع تجهیزات یاد شده را، در سبد خرید خود قرار دهید. یکی از پرکاربردترین انواع مخازن آب را، مخزن های مکعبی شکل داده اند که از ابعاد و اندازه های بی نظیری برخوردارند.  در بررسی فهرست مربوط به مخزن های آب، می توان به مخزن آب مکعبی شکل اشاره کرد که در کنار دیوار یا محیط های کوچک قابل نصب هستند. جالب است بدانید که به مخزن های مکعبی شکل، مخزن های آب دیواری نیز اطلاق می شود و شما می توانید با توجه به فضایی که می خواهید از تجهیزات یاد شده استفاده کنید، بهترین مدل مخزن های آب مکعبی را تهیه و خریداری کنید. مخزن های یاد شده در مدل های مختلف تهیه و عرضه می شود که هر یک از آنها ابعاد و ظرفیت متعددی را دارند. مهمترین انواع مخزن های آّب مکعبی، عبارتند از:

–          مخزن های 200 لیتری

–          مخزن های 300 لیتری

–          مخزن های 450 لیتری

–          مخزن های 500 لیتری

–          مخزن های 1000 لیتری

–          مخزن های 1500 لیتری

–          مخزن های 2000 لیتری

اصلی ترین ویژگی های مربوط به مخزن های مکعبی آب، عبارتند از:

–          داشتن لایه ضد اشعه ی فرابنفش

–          مجهز به لایه فوم

–          دارای پروانه ساخت

–          داشتن دیواره ی عایقی

–          طراحی شده طبق درخواست مشتری

–          داشتن استحکام بالا

–          داشتن ریب های مختلف بر روی بدنه

مخزن های عمودی آب از پرفروش ترین انواع مخزن آب

مخزن آب عمودی یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع مخزن های موجود در وب سایت پیش روی شما می باشد که از کاربرد و کارایی فوق العاده ای برخوردار هستند. مخزن های یاد شده در مصارف تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ گونه محدودیتی را از لحاظ ارتفاع ندارند. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص مخزن آب عمودی وجود دارند، مقرون به صرفه بودن تجهیزات یاد شده می باشد. همچنین مخزن های آّب عمودی شکل، در ظرفیت های بین 50 تا ده هزار لیتری تولید و طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین انواع مخزن های آب عمودی شکل را، تهیه و خریداری کنید. همچنین شما می توانید قبل از خرید مخزن عمودی مد نظرتان، راجع به مشخصات و ویژگی های آن، اطلاعات دقیقی را به دست آورید. مهمترین ویژگی های مربوط به مخازن عمودی آب، عبارتند از:

–          مناسب برای نگهداری آب آشامیدنی

–          مناسب برای حمل و نقل آب

–          مناسب برای نگهداری مواد غذایی و شیمیایی

–          طراحی شده از سه یا چهار لایه ی فوم دار

–          نصب بسیار راحت

–          ثابت ماندن دمای آب در داخل مخزن ها

–          دارای گارانتی و ضمانت

مخزن طبرستان | مخزن آب طبرستان | مخزن آبمخزن های افقی آب از بی نظیرترین انواع مخزن آب

مخزن آب افقی شکل، یکی از پرفروش ترین انواع مخازن موجود در وب سایت پیش روی تان می باشد که برخی از افراد، مخازن های یاد شده را با اسم مخازن های خوابیده نیز می شناسند. افرادی که برای نصب مخزن مدنظر خود با محدودیت ارتفاع رو به رو هستند، می توانند یکی از مناسب ترین انواع مخازن افقی را تهیه و سفارش دهند. پایه های مربوط به مخزن آب افقی شکل از جنس پلی اتیلن بوده و مقاومت بسیار زیادی را در برابر وزن زیاد، از خود نشان می دهند. مخزن های افقی آب معمولا در ظرفیت های 50 تا 10000 لیتری طراحی می شوند. اگر شما هم به دنبال یکی از بهترین انواع مخزن های آب هستید، می توانید خرید و استفاده از مخازن آب افقی را، در اولویت های خود قرار دهید. همچنین اصلی ترین و بارزترین مشخصات فنی و ظاهری مربوط به تجهیزات یاد شده، عبارتند از:

–          به کمک مخازن افقی، می توانید آب مدنظرتان را به مدت بسیاری طولانی مورد نگهداری قرار دهید.

–          در ساخت مخزن  های آب، از مواد افزودنی مختلف استفاده می کنند.

–          ضد رشد جلبک بودن

–          جلوگیری از انتقال حرارت

–          قیمت بسیار مناسب

–          کاربرد بالا

–          حمل و جا به جایی راحت تر

–          مناسب برای نگهداری مواد غذایی

–          مواد برای حمل مواد شیمیایی

–          مناسب برای حمل آب تصفیه شده و غیر قابل شرب

 

مخزن طبرستان | مخزن آب طبرستان | مخزن آبمخزن های قیفی آب

مخزن آب قیفی شکل از پرکاربردترین انواع مخازن موجود در وب سایت پیش رویتان می باشد که مناسب برای حمل آب غیر شرب و قابل شرب بوده و شما می توانید با توجه به نیازی که دارید، بهترین مدل مخازن قیفی شکل را تهیه و خریداری نمایید. مخازن قیفی آب در صنایع مختلف کاربرد بی نظیری را داشته ودر مدل های افقی و عمودی طراحی می گردند. قیفی شکل بودن مخزن آب های یاد شده، سرعت عملیات تخلیه مایعات را افزایش می دهد. همچنین در نظر داشته باشید که مخزن های قیفی آب، در حجم های 250 تا ده هزار لیتری تولید و طراحی می شوند. همچنین تجهیزات یاد شده مناسب برای نصب در فضاهای باز نیز بوده و از باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده اند. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین مدل مخزن های قیفی آب را تهیه و خریداری نمایید. مخزن های قیفی آب بر روی پایه های پلاستیکی قرار گرفته و به راحتی قابل حمل هستند.

 

مخزن های نیسانی آب

در لیست مربوط به مخزن آب، می توان مخزن های نیسانی اشاره نمود که پشت نیسان ها نصب شده و جهن حمل و نقل آب آشامیدنی مورد استفاده قرار میگیرند. توجه داشته باشید که مخزن آب نیسانی شکل، کاملا بهداشتی بوده و در برابر اشعه های نور خورشید، مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهند. لازم به یادآوری است که ظرفیت مربوط به مخزن های نیسانی آب در حدود دو هزار تا دو هزار و پانصد لیتر بوده و شما می توانید با توجه به نوع نیسان در اختیار خود، یکی از مناسب ترین انواع مخزن های نیسانی را تهیه نمایید. از مهمترین کاربردهای مربوط به مخزن های نیسانی، می توان به حمل مواد غذایی، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و غیره اشاره نمود.

مخزن های زیر پله آب

اگر شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین مدل مخزن آب هستید، می توانید مخزن های زیر پله ای را مورد بررسی قرار دهید. چنانچه شما دوست دارید تا مخزن مدنظرتان را در زیر پله ساختمان مسکونی یا تجاری خود قرار دهید، می توانید مخازن زیر پله ای را تهیه و خریداری کنید. مخزن آب زیرپله ای مناسب برای نصب در زیر پله هستند و در ابعاد بسیار متعددی تولید می شوند. شما می توانید با توجه به مساحت مربوط به زیر پله ی ساختمان خود، یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین انواع مخازن زیر پله ای را، در اولویت خرید خود قرار دهید.  همچنین در نظر داشته باشید که مخازن زیر پله ای در حجم و ظرفیت های بین 500 تا 1500 لیتری تولید می شوند و از طراحی بسیار جالبی نیز برخوردارند. مهمترین و بارزترین مشخصه های مربوط به مخزن های زیرپله ای، عبارتند از:

–          مناسب برای نگهداری  آب

–          مناسب برای استفاده در رمپ ها

–          مناسب برای حمل مواد غذایی

–          دارای لایه فوم

–          قیمت بسیار مناسب

–          طراحی زیبا

–          مقاومت بسیار بالا

–          مانع از رشد جلبک ها در داخل آب می شود

–          مناسب برای استفاده در زیر پله ی ساختمان های مسکونی

–          مناسب برای استفاده در زیر پله ی ساختمان های تجاری و اداری

مخزن های آسان رو

مخزن آب آسان رو، یکی از باکیفیت ترین و بی نظیرترین انواع مخزن های آب موجود در بازار هستند که به اشکال افقی، قائم و تخت طراحی می شوند و مناسب برای مکان هایی هستند که با محدودیت فضا رو به رو هستند. توجه داشته باشید که مخزن های آب آسان رو به دلیل داشتن عرض بسیار کم، به راحتی از راهروها و راه پله ها رد می شوند. همچنین از اصلی ترین مشخصه های مربوط به مخزن آب آسان رو، می توان به پلاستیکی بودن آنها اشاره کرد. مخزن های آب آسان رو از فوم های سه لایه ای ضد باکتریایی ساخته شده اند و ظرفیت های متعددی را نیز دارند. اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید متفاوت ترین انواع مخزن های آب هستید، می توانید مخزن های آسان رو را، در اولویت های خود قرار دهید. ظرفیت مربوط به مخزن های یاد شده بین 500 تا 2000 لیتر بوده و از اشکال مختلفی نیز برخوردار هستند. اصلی ترین ویژگی های مربوط به مخزن های آب آسان رو، عبارتند از:

–          مناسب برای اداره ها

–          مناسب برای ساختمان های مسکونی و آپارتمانی

–          مناسب جهت حمل مواد غذایی

–          مناسب برای حمل مواد اسیدی

–          داشتن قیمت مناسب

–          داشتن ابعاد متنوع

–          داشتن اشکال و مدل های گوناگون

راهنمای خرید بهترین مخزن آب طبرستان

حال که با برخی از مهمترین انواع مخزن آب و کاربرد مربوط به آنها از نزدیک آشنا شدید، می توانید با خیال آسوده از وب سایت مخزن طبرستان، یکی از بهترین انواع مخازن آب را انتخاب نموده و هم اکنون سفارش دهید. همچنین شما می توانید بر اساس متراژ و مساحت محلی که می خواهید مخازن آب مدنظرتان را در آن قرار دهید، سفارش ساخت مخزن آب جدیدی را از وب سایت پیش روی خود، به ثبت برسانید. همکاران ما بلافاصله بعد از دریافت پیام ثبت سفارش تان، ارتباط لازم را با شما برقرار خواهند نمود. همچنین با افزایش ابعاد و اندازه های مربوط به مخزن های آب، قیمت تجهیزات یاد شده نیز بیشتر خواهد شد. شما می توانید با دقت بالایی مشخصات و تصاویر مربوط به مخزن های آب موجود در وب سایت ما را، مورد کنکاش قرار دهید و سپس با در نظر گرفتن قدرت مالی در اختیار خود، بهترین مخزن را سفارش دهید. جهت اخذ و کسب مشاوره ی لازم در خصوص خرید بهترین انواع مخازن آب نیز می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را در خصوص انواع مخازن آب به دست آورید.

 

منبع: مجتمع پلاستیک طبرستان

5/5 - (1 امتیاز)